در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ما و مشکلات

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

 وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟
ااما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست
یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم ” بله خدا ! خود من”

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۲/۲۴

نظرات  (۱)

اگر انسان در کنار حادثه‏ ها با تدبیر و تقدیر و تنظیمى همراه مى‏ گردید، تدبیرى در رهبرى و تقدیرى در طرح‏ ریزى و تنظیمى در عمل، هیچگاه محکوم حادثه‏ ها و اسیر شتاب‏ها، نمى‏ ماند و حدود را در هم نمى‏ ریخت و اندازه‏ ها را ندیده نمى‏ گرفت و هر کلمه و هر فکر و هر گام را در هر جایى نمى‏ گذاشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی