در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

لمس کن......

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۶ ق.ظ

لمس کن دلنوشته هایم را

که برایت می نویسم

تا بخوانی و بدانی که چقدرجایت خالیست

تا بدانی آزارم می دهد نبودنت

لمس کن

دلنوشته هایم را که

لمس نشدنی، لخت و عریان است

که ازته قلبم بر قلم و کاغذ می چکد

لمس کن

گونه هایم را که خیس اشک است

لمس کن

لحظه هایم را ...

تویی که نمی دانی من که هستم!

لمس کن

این بی تو بودن ها را

بی تو ماندن ها را

لمس کن

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۱۶
R_Naderi

لمس کن...

نظرات  (۴)

لمس کن...
درک کن...!
پاسخ:
ممنون
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۴ مهدی درخشان
سلام
با یه داستان کوتاه آپم
اگه به وبم بیاید خوشحال میشم...
پاسخ:
چشم

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۷ سـیـد مـحـمـد
لمس!!!
پاسخ:
لمس کن
چه قدر غمگین مینویسید
یه کم طرب داشته باشید

بریم دنبال معشوق واقعی که 124013 تا از خوباش رو فرستاده واسه ما خاستگاری
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی