در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

خدا اینجاست.....

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

 

خدا در بیابان های خالی از انسان نیست....

 

خدا در جاده های تنهایی بی انتها نیست....

 

خدا در مسیری که به تنهایی آن را سپری میکنی نیست...

 

خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست....

 

در قلبیست که برای تو می تپد....

 

خدا در خانه ای است که تنهایی در انجا نیست....

 

در جمع عزیزترین هایت است...

 

خدا در دستی است که به یاری میگیری....

 

در قلبی است که شاد می کنی...

 

در لبخندی است که به لب می نشانی....

 

در میان گره های دستان ماست که بهم پیچیده....

 

خدا در همین نزدیکی هاست....

 

 

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۲۸

نظرات  (۲۲)

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳ سـیـد مـحـمـد

خدا در همین نزدیکی هاست.... 

آفرین///

خدا با ماست...:)
زیبا...
بروزیم
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی
پاسخ:
سلام
این چه حرفیه
من خوشحالم میشم
با افتخار لینک شدید
خیلی قشنگ بود..
پاسخ:
مرسی
قشنگ بود ...
- - - - - - - - - - --  --  - - --
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا ؛
دوس دارم همیشه باهام باشی ...
پاسخ:
خدا همیشه باماست
سلام
هدیه ی طربناک به مناسبت روز جوان:
در پیوندهای روزانه طربناک جستجو کنید
@-}--
خداوند سند آسمان را به نام کسانی که در زمین خانه ندارند امضا کرده است !

یاعلی
پاسخ:
مرسی
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۷ محمد دنیوی زاده

در حوالی خدا به خلوت نشسته ایم
اما همیشه چرا دل شکسته ایم

زیبا بود
----------------------------------------------

پیش دست علی را گل فشانی کنید

خلق و خوی نبی را نشانی کنید


ولادت حضرت علی اکبر (ع) تبریک/صلوات

پاسخ:
مرسی که به وبلاگم سر زدی
انشالله به زودی با همفکری دوستان، گفتمانی پیرامون علل شکست در انتخابات و بررسی وظایف یکایک ما در این دوره در وبلاگ ارتفاع پست ایجاد خواهد شد.
...
...
...
...
حضور شما در این گفتمان و دعوت از دوستان خود، ما را در ایجاد یک زنجیره گفتمانی بزرگ و رسیدن به نتایج انقلابی کمک خواهد کرد.
***************انشالله******************
پاسخ:
انشالله
سلام با افتخار لینک شدید

ما را با نام مقدس(حضرت مادر.س)
لینک بفرمائید
تشکر
پاسخ:
چشم
...
پاسخ:
... یعنی چی؟
سلام
خیلی قشنگ بود عزیزم
ممنون
پاسخ:
خواهش
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۵ سید میلاد موسوی
پیام: آینده از آنِ کسانی است که به استقبالش می روند(نیچه)
درود فراوان؛
امیدوارم حالتان خوب باشد؛
با دو نوشته با سرنوشتار :
- آموزش فتوشاپ: ایجاد زوم با ذره بین
- فضیلت و خواص سوره فرقان
بروز شدیم..
هم اینک بدرود.
پاسخ:
مرسی از حضور سبزت
خدا اینجاست....
===
در شهر بودم دیدم هرکس به دنبال چیزی می دود :
یکی به دنبال پول
یکی به دنبال چهره دلکش
یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد
یکی به دنبال نان
یکی هم به به دنبال اتوبوسی !
اما دریغ ؛ هیچکس دنبال خدا نبود و خدا به دنبال همه …
پاسخ:
دریغ که هیچکس به دنبال او نیست و او به دنبال همه ست
اللهم عجل لولیک الفرج:)
جمعه های بدون او...
دعا فرج فراموش نشه
با علی
پاسخ:
مرسی
سلام خوبی؟؟؟ امیدوارم خوب باشی و موفق ! 
اومدم دعوتت کنم ب تماشای پوستری ب مناسبت صعود مقتدرانه بچه های تیم ملی فوتبال ب جام جهانی برزیل !
لایک و کامنت فراموش نشه مرسی 3>
به امید موفقیت هر چه بیشتر ایرانیان در سراسر دنیا 3>

پاسخ:
چشم حتما
 آنها که راه دراز و وقت کم را فهمیده‌‏اند، مجبورند که خود را زیاد کنند و رشد بدهند. اینها زندگى و مرگ را به همین معیار می‌سنجند. اگر زنده‏‌اند و اگر می‌میرند، به خاطر همین زیاد شدن است. زندگى شان، تلاوت تکرار نیست و مرگشان، گم شدن و از دست رفتن و خودکشى نیست.


پاسخ:
مرسی
سلام
ایام به کام
تبریک به مناسبت ولادت امام زمان
خداحافظی موقت من:)
بروزیم:)
پاسخ:
عید شما هم مبارک
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۰ بنیامین دهقانیان
بریم پیش خدا قائم باشک بازی ...

ببینیم خدا ما زودتر پیدا میکنه یا ما خدا رو !!!
پاسخ:
کاش میشد ما زودتر پیداش کنیم ولی افسوس که غافلیم
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۳ محمد نوروزی
افسوس 
که نمی فهمیم
این جملات را...!
پاسخ:
چرا؟
خدا در وجود من است.... خدا در هر نفس من است....
پاسخ:
خدا در وجود و نفس همه ست
واقعا زیبا بود 
یا علی
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی