در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

زندگی چه می گوید

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۵ ق.ظ

 
زندگی چه می گوید؟
 
جواب را در اتاقم پیدا کردم،
 
سقف گفت : اهداف بلند داشته باش!
 
پنجره گفت : دنیا را بنگر!
 
ساعت گفت : هر ثانیه با ارزش است!
... 
آیینه گفت : قبل از هر کاری به بازتاب آن بیندیش!
 
تقویم گفت : به روز باش!
 
در گفت : در راه هدف هایت سختی ها را هُل بده و کنار بزن!
 
زمین گفت : با فروتنی نیایش کن!
.
.
.
.
و در آخر، تخت خواب گفت : ولش کن بابا بگیر بخواب 
 
 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱
R_Naderi

نظرات  (۱۳)

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۳ سرباز طلوع
***سلام همسنگری...
ولی زندگی یه چیز دیگه هم میگه ...
عقل معاش می گوید که شب هنگام خفتن هست...
اما عشق میگه بیدار باش...
پس... اگه عاشقی...بیداری باش...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
سلام

زیبا بود

ــــــــــــــــــــ
خدا قوت

بروزیم به مناسبت 5 شوال

پاسخ:
مرسی
حتما
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۹ فرشته ابراهیمی
انصافاً تخت از همشون درست تر گفته.
پاسخ:
شاید
قشنگ بود !

اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
پاسخ:
مرسی

...
پاسخ:
.... یعنی چی آخه؟
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
منتظر حضور شما هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
متن زیبایی بود و منم حرف تخت رو بیشتر از همه قبول داشتم...
به وبلاگ من هم سربزنید و نظرات ارزشمندتون رو بگید خوشحال میشم.
   سلام
بیا بخوان .....
چند نکته پیرامون دولت روحانی و انتخابات های سال 94 و 96 آینده...
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/05/25/dolatrohani123123123123

فرهنگ پرواز

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما

پاسخ:
چشم من به مسائل سیاسی علاقه زیادی ندارم
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۹ حضرت مادر.سـ
سلام پس از مدتی دوباره به روز شدیم اینبار با مطلب:

نظر شما چیست؟

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

سلام 
اپم 
ممنون می شم یه سری بزنید و یه نظری هم بندازید .... ماخ 
پاسخ:
ماخ
هههههههههههههههههههههه
پاسخ:
کجاش خنده داشت؟
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۰ محمد حسین خانی کوثرخیزی
آخریه درست میگه من فقط گوش به حرف اون میکنم
پاسخ:
هر کی نظری داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی