در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

کوک کن ساعت خویش!

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

 

کوک کن ساعتِ خویش !
اعتباری به خروسِ سحری، نیست دگر
دیر خوابیده و برخاسـتنـش دشـوار است

 

کوک کن ساعتِ خویش !
که مـؤذّن، شبِ پیـش
دسته گل داده به آب
و در آغوش سحر رفته به خواب

 

کوک کن ساعتِ خویش !
شاطری نیست در این شهرِ بزرگ
که سحر برخیزد
شاطران با مددِ آهن و جوشِ شیرین

دیر برمی خیزند

 

کوک کن ساعتِ خویش !
که سحرگاه کسی
بقچه در زیر بغل،
راهیِ حمّامی نیست
که تو از لِخ لِخِ دمپایی و تک سرفه ی او برخیزی

 

کوک کن ساعتِ خویش !
رفتگر مُرده و این کوچه دگر
خالی از خِش خِشِ جارویِ شبِ رفتگر است

 

کوک کن ساعتِ خویش !
ماکیان ها همه مستِ خوابند
شهر هم . . .
خوابِ اینترنتیِ عصرِ اتم می بیند

 

کوک کن ساعتِ خویش !
که در این شهر، دگر مستی نیست
که تو وقتِ سحر، آنگاه که از میکده برمی گردد
از صدای سخن و زمزمه ی زیرِ لبش برخیزی

 

کوک کن ساعتِ خویش !
اعتباری به خروسِ سحری نیست دگر
و در این شهر سحرخیزی نیست

نظرات  (۲۲)

***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۱۵ سیّدمیلاد موسوی
حضرت زرتشت: خدای بزرگ و دانا و دادار و پرورنده و پاسبان و فروغ مند و نیکوکار و بخشاینده که دادستان نیک و تواناست. پرستش و نیایش می کنم خدای نیکوکاری را که بشر را از تمام مخلوقات گیتی برتر آفرید و به نیروی منطق، هوش و خرد داد، به او شهریاری مخلوقات گیتی و نگهداری آفریدگان برای روبه رو شدن با دیوان و رزم و پیکار با آنان عطا فرمود ...

درود به شما؛ به روز شدیم با 'نماز از دیدگاه زرتشت' :
• شرایط نماز در دین زرتشت
• ترتیب وضو در دین زرتشت
• قبله در آیین زرتشت
• پیشینه نماز در ایران
• ترجمه نماز زرتشتی
***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۰ فرشته ابراهیمی
خییییییییییییییلی زیبا بود خسته نباشی
پاسخ:
لطف داری
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۲ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید 
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
یاعلی
پاسخ:
به دیده
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۳ محمد باقر کمالی
سلام 
خوب هستید
خسته نباشید
بروزیم
یاعلی
پاسخ:
مرسی
چشم
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۲ محمد باقر کمالی

سلام

خوب هستید

 خسته نباشید

بروزیم

یاعلی

 

پاسخ:
مرسی
 

با سلام

شعر خیلی قشنگیه ! از چه کسیه ؟

خود ارضایی یا همان خلاصی موقت !

بروز هستم !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/06/15/khoderzaei123123123

 

باتشکر

فرهنگ پرواز

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۱ محمد علیزاده

بسیار جالب و زیباست

احسنت

پاسخ:
مرسی
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۳ حضرت مادر.سـ

سلام و عرض ادب خدمت شما وبلاگ نویس محترم


بمناسبت دهه مبارک کرامت با

ویدوئی در وصف هشتمین امام

پذیرای دقایقی از اوقات شریف شما هستیم.

پیشاپیش تشکر از حضور شما/


تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
پاسخ:
چشم
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
کاش من هم مشهد بودم
خوش به سعادتت
سلام زیبا بود...


ایام تبریک ...
پاسخ:
مرسی
...
پاسخ:
... یعنی چی آخه
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
یا علی 
پاسخ:
علی یارت
سلام

ایام بر شما تبریک ...

ــــــــــــــــــــــــــــ

هشت مقدس
پاسخ:
مرسی بر شما هم مبارک
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
زیبا نوشتین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۴۳ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی

خیلی قشنگ بود

لذت بردیم

یا علی بروزم

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۳ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشی 
بسیار زیبا و عالی
بروزیم 
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۰ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ممنون و خدا قوت
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی