در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

متن و آهنگ زیبای نفس باصدای مرتضی پاشایی

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ


 

متن ترانه نفس مرتضی پاشایی :

چشات منو داده به دستای باد

دلم عشقت و از کی بخواد

دل تو با دلم به سادگی را نمیاد

ببین دل من در و رو همه بست

تو دلم کی به جز تو نشست

اخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس

همش هوس تو رو داره دلم

دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه

—  ترانه نفس مرتضی پاشایی

دلم دیگه درگیر عاشقی

تو قلب تو اخه کیه

که بهم نمیگی ما دو تا دلمون یکیه

نذار دیگه سر به سر دل من

اگه در به در دل من

ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من

اره هوس تو رو داره دلم

دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه

نظرات  (۵)

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۰ محمد علیزاده
جالب بود...
پاسخ:
مرسی
جالب بود که گذاشتمش
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳ سـیـد مـحـمـد

2تا آهنگشو دوست دارم .....


نبض احساسش خیلی قشنگه...:((
پاسخ:
خیلیییییییییییی
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۱ سـیـد مـحـمـد
نبض احساس کدوم آهنگه؟
پاسخ:
منظورتونو نفهمیدم
سلام
قبلا شنیده بودمش ولی
جالب بود ...
پاسخ:
من که نمیدونستم شما قبلا شنیده بودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی