در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

جدایی

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ

یه روزی فکر میکردم چقدر خوبه که بزرگ بشم و به خواسته هام برسمو بتونم روی پاهای خودم بایستم

ولی حالا میبینم چقدر روزهای خوبی رو ا ز دست دادم به امید روزهایی که شاید هیچ ارزشی ندارند

قلب کوچیک آدمها با وسعت دنیاشون هیچ وقت راضی نمیشه

کاش کسی برای همیشه راست میگفت و در کنارمان میماند

افسوس جز دورنگی و ریا و دروغ  چیزی در اینجا وجود ندارد

 

ولی حالا میبینم چقدر روزهای خوبی رو ا ز دست دادم به امید روزهایی که شاید هیچ ارزشی ندارند

قلب کوچیک آدمها با وسعت دنیاشون هیچ وقت راضی نمیشه

کاش کسی برای همیشه راست میگفت و در کنارمان میماند

افسوس جز دورنگی و ریا و دروغ  چیزی در اینجا وجود ندارد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۷
R_Naderi

نظرات  (۷)

۰۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۸ abolfazl hafezi
عالی بود
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۵ سجاد عبدی

ای منتهای آروزی عاشقان...

      ای لنگر ثبات زمین و زمان...

  بیا ...

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۹ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستیم

با عنوان:

چرا شاگردان میلتون فریدمن،اکنون فریاد فساد سرمیدهند؟

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/10/21/fridman123123

 

فرهنگ پرواز

باتشکر

 

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۹ حضرت مادر.سـ
و من آن باران زده ای که همچنان آلوده ست...

اللهم عجل لولیک الفرج
..............................
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۱ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروزم هستم با مطلبی با عنوان:

طنز:عدد1 را ارسال کن،هر پیام 100 تومن

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1394/01/12/tanzpayamak123123

 

باتشکر

فرهنگ پرواز

۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۵ جامونده از شهدا
سلام
خیلی زیبا بود
سال نو مبارک
خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید
ممنون
جامونده از شهدا
sangarak.persianblog.ir
پاسخ:
سلام من خیلی وقت بود به وبلاگ سر نمیزدم.چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی