در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

این لحظه های زیبای عاشقی را از من نگیر

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ب.ظ

این لحظات زیبای عاشقی را از من نگیر.
بگذار عاشق بمانم ، این قلب عاشق را از من نگیر.
دستهای گرمت را از من جدا نکن.
بگذار دوستت داشته باشم مرا در به در این دنیای بی محبت نکن.
می خواهم از عشق تو بمیرم.
بگذار بمیرم مرا پشیمان از این عاشق شدن نکن.
خیلی دوستت دارم ، این کلام مقدس را باور کن .
از ته دل دوستت دارم ، این دل عاشقم را تنهایی در این گرداب زندگی رها نکن.
می خواهم در کنار تو باشم و با عشق تو زندگی کنم.
دل من عاشق تو هست ، مرا دلتنگ لحظه دیدار نکن.
دلم میخواهد تنها برای من باشی و قلبت تنها برای من بتپد.
قلب من برای تو ، این قلب بی طاقتم را زیر پاهایت له نکن.
این لحظات زیبای عاشقی را از من نگیر.
بگذار در عشق تو بسوزم ، آب سرد بر روی آتش عشقم نریز.
مرا تنها نگذار و در سیلاب ناامیدی رها نکن.
به خدا خیلی دوستت دارم ، مرا پشیمان از این عاشق شدن نکن.
تا ابد با من بمان و مرا دوست داشته باش ، مثل آن سنگدلان با ما بی وفایی نکن.
لیلای این مجنون خسته و دلشکسته باش ، این احساسات عاشقانه ام را پاره پاره نکن.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۹
R_Naderi

نظرات  (۱۴)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۷ محمد حسین خانی کوثرخیزی
قل هو الله احد
قل عشق
جز نقش تو در نظر نیامد ما را
جز کوی تو رهگذر نیامد ما را خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت
حقا که به چشم در نیامد ما را

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۸ علیرضا ait20
ممنون و جالب بود خیلی برام عجیبه
ممنون و اپم ......خوش حال می شم سر بزنید و منو از نظراتتتون بهره مند سازید 
یا علی / سید علی  در پناه حق
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۱ فرشته ابراهیمی
این لحظه های زیبای عاشقی را از من نگیر.
بسیار زیبا.
موفق باشید.

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
خدایا!
از اینکه مرا در حد ایوب به حساب می آوری، سپاسگذارم....!!
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن لَم یُغفَر لَهُ فی رمضانَ ففِی أیِّ شَهرٍ یُغفَرُ لَهُ؟!

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: کسى که در رمضان آمرزیده نشود، در کدام ماه آمرزیده خواھد شد؟

میزان الحکمه، روایت 7459

۲۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۲ سید میلاد موسوی
زیباست؛
خسته نباشید♥✿
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۹ حضرت مادر.سـ
سلام
تقبل الله اعمالکم انشالله

باز به روزیم
تاریخ تولد امام خامنه ای

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۲ غریبه اشنا
سلام 
به روزم
یا حق
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۵ سجاد عبدی
اللهم عجل لولیک الفرج
تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات...
اللهم صل علی محمد و آل محمد
بروزیم...
...

پاسخ:
این سه نقطه یعنی چی آخه
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ یگانه مهاجر
اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۴ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
پاسخ:
چشم به روی دیده
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۸ محمد علیزاده
20

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی