در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

قلب من

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ق.ظ

قلب من دوباره تند تند می زند

 

مثل اینکه باز هم خدا

 

روی قالی دلم، قدم گذاشته

 

در میان رشته های نازک دلم

 

نقش یک درخت و یک پرنده کاشته

 

قلب من چقدر قیمتی است

 

چون که قالی ظریف و دست باف اوست

 

این پرنده ای که لای تاروپود آن نشسته است

 

هدهد است

 

می پرد به سوی قله های قاف دوست...^

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۳۰
R_Naderi

نظرات  (۲۰)

۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۳:۰۵ محمد حسین خانی کوثرخیزی
کاش قدر میدونست
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۵ سجاد عبدی
زیبا

تشــــــــکر ....


بروزم ...
سلام بزرگوار

خوشحال میشم ب وبلاگ بنده هم سری بزنید، وقدم روی چشمای بنده بزارید.

در پناه مهدی فاطمه باشید.
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ محمد علیزاده
afarin
ziba boud

تعبیرای خیلی قشنگی به کار بردی،
زیبا بود
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۶ علیرضا ait20
یه سری هم به ما بزنی بد نیست 
ممنون 
یا علی 
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۶ حضرت مادر.سـ

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
سلام دوست بزرگوار
حلول ماه ربیع بر شما مبارک !
شما رو دعوت میکنم به مطالعه پست جدید بنده  و مشاهده پوستر جدید ،
خوشحال میشم از انتقادات و نکته نظر های جنابعالی بهره ببرم ....

خیلی ممنون :)
تخریبچی - takhribchi.ir
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۸ علیرضا ait20
قلب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۸ سجاد عبدی

سلام سرباز...!

تاج گذاری سردارت مبارکت...!

ارادت

۲۱ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۶ حضرت مادر.سـ
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۴ علیرضا ait20
با مطلب خیلی مهم و حیاتی به نام  "حاج محمود " اپم .
منتظرم نظرتون رو بگید . 
موفق باشی 
یا علی 
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۰ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام دوست عزیز
لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
با تشکر
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۴ سید سعید باباییان
سلام همسنگری ...
ان شالله که همیشه خوب باشی ...
مدت زیادی بود که نبودم ...
ینی ... لایق نبودم ...
الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
آدرسشم ... اینه ...
www.hamsangari.blog.ir 
راستییییییی ...
بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
ممنونم ...
برام دعا کن ...

+ یازهرا(سلام الله علیکِ)
کاسه ات را بالا بگیر
شاید همین حالا
باران ببارد.
.......................
طالب


ممنون از وقتی که میگذارید
سلام
وبلاگ زیبایی دارید ... مطالبتون هم عالیه ...
خوشحال میشم اگه به وبلاگ  من سری بزنید.
منتظرم.
 

باسلام

با مطلبی با عنوان :

برای شکستن حیا،یکبار کافی است !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/11/27/haya13123123123

بروز هستم!

باتشکر

فرهنگ پرواز

خیلی قشنگ...
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۳ علیرضا بیگدلی
   

سلام

بروز هستم با مطلبی با عنوان:

یارانه ، حق الناس است یا بیت المال ؟

 

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/01/17/yarane123123

 

منتظر نظرات شما

باتشکر

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۸ علیرضا بیگدلی

سلام

با مطلبی طنز با عنوان :

طنز: چند همایشیسم پینهادی برای دولت با تدبیر

به آدرس :

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/03/09/tanzhamayeshism32123123

وبلاگ:فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی