در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

بازی باهم بودن

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵ ق.ظ

کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …

از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!

وقتی کســی جایت آمد …

دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….

میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……

فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !

و این است بازی باهــم بودن … !!!

 
 
 
موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۲/۰۴/۰۱

نظرات  (۲۲)

شبی را به خوابم بیا، نازنین!

دلم را پُر از بوی خورشید کن

بیا چشمه غصه‌های مرا

پُر از جوششِ شعر امید کن

بیا که جهان، زیر هر گام تو

پُر از رویش سبزه‌ها می‌شود

دلِ آسمان، پُر زِ رنگین کمان

زمین، غرق ذکر خدا می‌شود

پاسخ:

شبی را به خوابم بیا، نازنین!

دلم را پُر از بوی خورشید کن

سلام
لینک شدید !
فرهنگ پرواز
پاسخ:
ممنون
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۱ مهدی درخشان
سلام
با یه شعر جدید بروزم...
خوشحال میشم نظرت رو پای اشعارم بخونم... .
ایـن چنـد خـطِ باقیـمانده را عـاشـقانه تـر بخـوان!...
شـاید نـامه‌ی آخـر باشد...
"همـین روزها خـواهم رفـت"...
و از ایـن هـمه خـاطـره حتـی یـک خـط سـاده هـم بـا خـودم نـخواهم بـرد..!.

سلام
زیبا مینویسید.
موفق باشین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
پیش ما بیا
زیبا بود
خداوند ما رو از دروغ و حیله نجات بده
آمین
پاسخ:
آمین
چه بازی بدیست، این بازی...

خدایا از همه بازیها و بازیچه شدن ها خسته ام
سلام...
بی مقدمه دعوتید...
پاسخ:
مرسی

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۳ رضا غفاریان

نیمه شعبان مبارک باشه

بچه شیعه بیکار نشستی؟

صلوات که میتونی بفرستی

 

 

با تبادل لینک موافقید؟

پاسخ:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۰ یگانه مهاجر
سلام
دوسته من چطوری ؟ خوبی ؟
پاسخ:
ای روزگار میادو میره
سلام
ایام مبارک
پاسخ:
مرسی

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۹ سید میلاد موسوی
فیثاغورث: خشم با دیوانگی آغاز می شود و با پشیمانی پایان می پذیرد

.: بنام پروردگار دادار :.
درود فراوان؛
با نوشته هایی با سرنوشتار:
+ مهدی در آینه کلام معصومین
+ مهدی، ای همیشه بهترین
+ چگونگی ولادت امام زمان در عصر خفقان و تهدید
+ درسی از نهج البلاغه (1)
بروز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم..
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
عیدتون مبارک

التماس دعا
پاسخ:
مرسی
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۶ یگانه مهاجر

چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)



پاسخ:
مرسی
عید شما هم مبارک
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۷ یگانه مهاجر

چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)



۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۲ سـیـد مـحـمــد

سلام

میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان بر شما مبارک ...

تعجـیل در فرجـش دیـگر گنــاه نــکنیم  :)

به ما هم سر بزنید ... 

پاسخ:
عید شما هم مبارک
چشم
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

دانشگاه انتظار بعد از 1172 سال همچنان دانشجو می پذیرد
متاسفانه این دانشگاه هنوز 313 فارغ التحصیل هم نداشته
این دانشگاه در تمام شبانه روز آزمون به عمل می آورد
مدارک لازم برای ثبت نام:
1- نماز اول وقت
2- ولایت مداری
3- دائم الوضو بودن
4- قلبی آکنده از یاد خدا
5- برگه ی تسویه حساب حق الناس
به امید عدم مشروطی در این دانشگاه
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۳ بنیامین دهقانیان
امان از بازیگران ناوارد
پاسخ:
امان...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ محمد علیزاده
بسیار عالی

به روزم دوست عزیز
پاسخ:
مرسی
   سلام
نیمه شعبان مبارک...
با مطلبی با عنوان :
نقدی دوستانه بر مقاله ی محمد حسین جعفریان با عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی می شود !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/03/naghdidostane21312312
بروز هستم...
فرهنگ پرواز

۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۲ محمد نوروزی
دلم می خواهد
گریه کنم
از حقیقت این نوشته...!
پاسخ:
کاش گریه درمان این حقیقت بود
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۸ فرشته ابراهیمی
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند …

واقعاً نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی