در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

دست عشق

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ


وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده ...

بی تفاوت ازین فشار رد نشیا

داره باهات حرف میزنه

...

میگه دوست داره!

میگه هوات و داره!

میگه حواست به من باشه!

میگه حواسش بهت هس!

میگه تنها نیستیا!

میگه....

تو هم همینجور که دستت تو دستشه

آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش...


آره
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲
R_Naderi

نظرات  (۷)

سلام من لینکت کردم ممنون میشم تو هم لینک کنی
سلام برزگوار
داغ کردیم تصمیم گرفتیم به روز شیم تشریف بیارین و ما رو از نظرات با ارزشتون بهره مند کنیم
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۱:۵۸ طلبه امروزی

سلام

با مطلب جذاب «مُدگرایی» بروز هستم . در این پست اول بحثی کوتاه درباره مُدگرایی شده و بعد انواع پوشش بانوان در قسمت های مختلف بررسی شده است و هر کدام از این انواع پوشش دارای عکس (تصویر) هستند تا ذهن خواننده بیشتر با طرز پوشش آن سبک آشنا گردد ... مطلب رو از دست ندید . می تونید مطلب رو در ادامه مطلب بخونید یا اینکه فایلش رو دانلود کنید . راستی صفحه اختصاصی «دیدگاه های من» بروز شد .

عزادرای قیول ...


دعا بفرمایید....


یا حسین
مشکلمون اینه که  همیشه دنبال فشار محکمیم..!
آخ چ حالی میده...
زیبا توصیف کردی
۱۰ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۸ یک عدد بانو
: )
کاش بلاگ هم یه قسمتی داشت که میتونستیم اونی رو که میخوایم تگ کنیم....
خیلی قشنگه این حس.
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی