در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

جای خالی رو پر کن

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
R_Naderi

نظرات  (۱۳)

۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۰ علیرضا ait20
من که می گم رفاقت نمی شه
یا علی
پاسخ:
بله
حرفت درسته
عشق
پاسخ:
بله
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۶ سجاد عبدی
حسین (ع)
پاسخ:
واقعا زندگی بدون حسین نمیشه
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۹ سـیـد مـحـمــد
حجت خدا
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ محمد حسین خانی کوثرخیزی
عشق
پاسخ:
اینم میشه
خیلی خوب
پاسخ:
خیلی خوب چیه
باید جای خالی رو پر میکردی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۸ فرشته ابراهیمی
..... حالا حتماً باید بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خواستم بگی دیگه
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۶ بیست و چهار
زندگی بدون خنده محاله
پاسخ:
بله
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۵ علیرضا ait20
قا من یادم نبود بگم که سایت ما و یا بهتر بگم کانون ما هرگونه کار تبلیغاتی اعم از اتلیه عکاسی،اتلیه طراحی ،چاپ افست و دیجیتال ،طراحی وب و مالتی مدیا هم نیز انجام میده ....... ولی اینو بگم تا باز سازی سایت جدید فعلا کار یا به صورت حضوری یا به صورت ایمیل و.... انجام می شود... یا علی 
خدا و عشق 
پاسخ:
احسنت
یه چیز دیگه که در راسه همه ایناست
زندگی بی خدا نمی شه
یا علی
پاسخ:
زندگی بی خدا نمیشه
احسنت
خدا
از همان کودکی خیانت را به ما یاد دادند آنجا که گفتند جاهای خالی را پر کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی