در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش

در خلوت تنهایی مــــــــــن

خدایا! من در کلبه فقیرانه خود، چیزی دارم که تو در عرش کبریائی ات نداری. من چون تو خدائی را دارم ولی تو همچون خودت را نداری!

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .


خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کورش بزرگ)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

آهنگ زیبا ی با اجازه خدا با صدای زیبای رضا صادقی

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ب.ظ

 


 

 

 

متن اهنگ جدید رضا صادقی با اجازه خدا :

زندگی دیکته گفت و ما ، همش غلط پشت غلط

عشق رو نوشتیم با الف ، نقطه گذاشتیم ته خط

من و از اول همه جا ، نشوندن آخر کلاس

حالا میگن یه کاری کن ، میگن حسابت با خداست

 

خدا اجازه من دلم

بسته به زنجیر غمت

نگاه نکن به جرم من

نگاه کن به کرمت

 

خونه ی بی چراغ من ، از تو همیشه روشنه

بخشش چندمه توئه ، توبه ی چندم منه

تو بهترین رفیقمی ، نمیشه از تو دل جدا

گمم نکن توو تاریکی ، دستمو ول نکن خدا

 

خدا اجازه من دلم

بسته به زنجیر غمت

نگاه نکن به جرم من

نگاه بکن به کرمت

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
R_Naderi

نظرات  (۶)

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۰ پرستوی کانال کمیل
سلام ...وب عالی داری خواهری
موفق باشی 
یا زهرا(سلام لله علیها)
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۵ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " حجاب اختیاری " بروز هستم . در این مقاله بحث می شود که آیا در اسلام حجاب اختیاری است یا اجباری ؟؟؟؟ " حیات العلم بالرد و بالنقد " ما را با نقدها و نظرات خود یاری کنید .

رضا صادقی:)
عالی:)

عید فطر مبارک

▌║█║©sajjadabdi ▌║█║
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۸ حضرت مادر.سـ
بسم الله الرحمن الرحیم
عید سعید فطر مبارک.
وبلاگ حضرت مادر.سـ امشب ساعت 00:12 با مطلب عبد آلوده... به روز خواهد شد.

منتظر نگاه های مهربان شما هستیم

سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(روحی فداک)صلوات
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۱ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

با تشکر
.: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی